riešená v rámci projektu KEGA č. 3/7127/09
AKO CITOVAŤ UČEBNICU
Schopnosti študenta súvisiace s témou
,, Keď budeme dieťaťu neustále hovoriť, že je zlé a hlúpe, nebude sa správať inak.
Keď ho budeme chváliť za správne veci, spozná svoju silu a bude sa vyvíjať podľa našich očakávaní.“
Kathy Hunter (in Rettův syndrom, 2005, s. 38)
Pre budúceho učiteľa je dôležité, aby v tejto kapitole získal:
- základné vedomosti o pedagogickej diagnostike a autodiagnostike,
- osvojil si vedomosti a vedel aplikovať pedagogickú diagnostiku vo výchovno-vzdelávacom procese,
- poznal špecifiká pedagogickej diagnostiky pre rôzne oblasti vzdelávania,
- oboznámil sa a zorientoval v problematike pedagogickej diagnostiky v súvislosti s jej uplatňovaním vo výučbe jednotlivých predmetov,
- vedel uplatňovať viaceré diagnostické metódy vo svojej práci,
- výsledok diagnózy vedel vhodne interpretovať rôznym zainteresovaným stranám (žiakovi, rodičom...),
- vedel nasmerovať ďalší rozvoj osobnosti žiaka k pozitívnym prognózam.
Posledná zmena: 26.10.2011
AUTORI
prof. PhDr. Mária Kožuchová, CSc.
doc. PaedDr. Iveta Šebeňová, PhD.
doc. PaedDr. Mária Vargová, PhD.
doc. PaedDr. Jozef Pavelka, CSc.
PaedDr. Ján Stebila, PhD.
TECHNICKÁ REALIZÁCIA
PaedDr.Robert Janiga
PaedDr. Michal Rojček
Založené na CMS Bc. Petra Brčáka
JAZYKOVÁ KOREKTÚRA
Mgr. Klara Stebilova
RECENZENTI
prof. Ing. Ján Bajtoš, CSc., PhD.
doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, PhD.
doc. PhDr. Ivan Krušpán, CSc.